Program Partnerski mBanku

Na czym polega Program Partnerski mBank.net.pl?

Co można sprzedawać w ramach Programu Partnerskiego?

Czy za rejestrację / udział w programie pobierane są jakieś opłaty?

Kto może zostać Partnerem?

Jak zostać partnerem mBank.net.pl?

Czy każda strona www zostanie zaakceptowana?

Czy muszę podpisać umowę?

Co to jest Konto Partnera?

Jak identyfikowana jest witryna z której spłynął wniosek o dany produkt?

Kto jest organizatorem Programu Partnerskiego?

mBank RATY

Do kogo jest kierowana forma płatności mBank RATY?

Co należy zrobić, aby udostępnić formę płatności mBank RATY w sklepie internetowym?

Ile czasu trwa proces przyłączenia sklepu internetowego do Programu Partnerskiego mBank.net.pl w celu udostępnienia formy płatności ratalnej mBank RATY?

Jakie podmioty mogą współpracować w ramach mBank RATY (technologia)?

Jaki jest proces zakupu np. pralki dla klienta za pomocą mBank RATY?

Jak wygląda proces zakupu w systemie ratalnym mBank RATY?

Jeśli jesteś już Partnerem mBank.net.pl to sprawdź FAQ w Koncie Partnera.

Na czym polega Program Partnerski mBank.net.pl?

W Programie Partnerskim mBank.net.pl zarabia się na sprzedaży oferty mBanku i MultiBanku za pośrednictwem serwisów www, sklepów oraz wyszukiwarek internetowych.

Co można sprzedawać w ramach Programu Partnerskiego?

Aktualna oferta mBanku i MultiBanku dostępna za pośrednictwem programu partnerskiego zamieszczona jest na stronie "Produkty" oraz w "Tabeli prowizji".

Czy za rejestrację / udział w programie pobierane są jakieś opłaty?

Nie. Dla Partnerów udział w mBank.net.pl jest bezpłatny.

Kto może zostać Partnerem?

W przypadku większości produktów, Partnerem może zostać praktycznie każdy: osoba fizyczna oraz spółka prawa handlowego (firma), której treści będą zgodne z regulaminem Programu Partnerskiego i która uzyska akceptację pracownika Banku. W przypadku chęci współpracy w ramach mBank RATY Partnerem może zostać jedynie firma (bez spółek cywilnych).
Jeśli chcesz do nas dołączyć:

  • zarejestruj się w programie;
  • poczekaj na akceptację swojej witryny;
  • podpisz i odeślij umowę programu oraz niezbędne dokumenty;
  • umieść w swoim serwisie materiały reklamowe mBanku i/lub Multibanku, które pobierzesz ze swojego Konta Partnera, po zalogowaniu na stronie mBank.net.pl

Jak zostać Partnerem mBank.net.pl?

Należy wypełnić formularz rejestracyjny na mBank.net.pl podając adresy stron internetowych, które mają być uczestnikiem Programu Partnerskiego. Po akceptacji stron przez mBank należy wygenerować i wydrukować Umowę o współpracy oraz niezbędne dokumenty, a następnie wysłać ją do Organizatora. W momencie, kiedy Twoje zgłoszenie zostanie zaakceptowane przez Bank oraz Organizatora, warunkowo aktywujemy Twoje Konto: od tej chwili możesz sprzedawać produkty dostępne w mBank.net.pl! Pamiętaj: masz 21 dni na odesłanie dwóch podpisanych egzemplarzy umowy oraz niezbędnych dokumentów (jeśli zarejestrowana została Twoja firma). Wyjątkiem jest tutaj chęć współpracy w ramach mBank.net.pl, ponieważ pełna funkcjonalność (mBank RATY) w Koncie jest dostępna dopiero po dokonaniu wszystkich formalności oraz poprawnej implementacji usługi w sklepie.

Czy każda strona www zostanie zaakceptowana?

Wypełniając formularz rejestracyjny wyrażasz chęć uczestnictwa w Programie Partnerskim mBank.net.pl. Jednak nie każda strona www jest akceptowana przez Bank. Aby uniknąć tego, że Twoja strona www zostanie odrzucona, ujawniamy najczęstsze powody odrzucenia. W chwili rejestracji w mBank.net.pl zwróć szczególną uwagę na to:

  • czy zgłosiłeś poprawny adres www,
  • czy zgłoszona strona www otwiera się i działa poprawnie,
  • czy strona jest w budowie,
  • czy w zgłoszonej domenie nie ma słowa 'mBank' lub 'MultiBank'

Zwróć również uwagę na treść strony www, na której nie powinny się znaleźć treści:

  • promujące zakłady bukmacherskie online,
  • promujące zarabianie w internecie,
  • promujące pornografie,
  • treści obraźliwe, naruszających dobre imię osoby lub osób,
  • treści nawołujące do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii, konfliktów między narodami,
  • treści naruszające prawa autorskie/własność intelektualną, w szczególności udostępniające w dowolny sposób pliki lub hiperłącza do plików graficznych, muzycznych lub tekstów literackich i innych utworów objętych prawem autorskim lub też promujących czy zachęcających do łamania praw autorskich,
  • udostępniające wirusy, "konie trojańskie", dane zawierające "pluskwy" bądź inne szkodliwe lub niszczące elementy bądź hiperłącza do nich;

Jeśli któryś z powyższych punktów będzie zrealizowany na Twojej stronie www, to możesz mieć pewność, że Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone. W takim wypadku wysyłamy email z informacją o odrzuceniu serwisu podając powody odrzucenia, mimo, że Bank ma prawno odrzucić zgłoszenie Partnera bez podania powodu.

Czy muszę podpisać umowę?

Tak. Udział w Programie Partnerskim wiąże się z podpisaniem Umowy o współpracy. Umowę należy wygenerować po zalogowaniu do Konta Partnera, wydrukować w dwóch egzemplarzach, podpisać i wysłać na adres Organizatora. Wzór umowy możesz znaleźć tutaj.

W przypadku mBank RATY Partner powinien również podpisać Pełnomocnictwo do Umowy, której treść znajdzie w swoim Koncie Partnera/Sklepu.

Co to jest Konto Partnera/Sklepu?

Każdy z uczestników Programu Partnerskiego ma dostęp do specjalnego serwisu internetowego (Konta Partnera/Sklepu), w którym, po zalogowaniu, może znaleźć: materiały promocyjne, statystyki, dokumentacje techniczne, informacje na temat wypracowanej przez siebie prowizji, skontaktować się z Organizatorem, zmienić dane w swoim profilu itp.

Jak identyfikowana jest witryna, z której spłynął wniosek o dany produkt?

Każdy wniosek ma przypisany unikalny kod, właściwy dla konkretnego partnera programu. Dzięki niemu dokładnie widzimy, z czyjej witryny i kiedy spłynął wniosek.

Kto jest organizatorem Programu Partnerskiego?

Organizatorem Programu Partnerskiego jest firma INTERCON Spółka z o.o., z siedzibą w Łodzi, przy ul. Zachodnia 70, która prowadzi program na zlecenie Banku.

mBank RATY

Do kogo jest kierowana forma płatności mBank RATY?

Oferta dedykowana jest dla klientów odwiedzających sklepy internetowe, aby w łatwy i wygodny sposób mogli kupić produkty na raty. Klientom udostępniana jest dodatkowa forma płatności – mBank RATY.

Jest to również propozycja dla sklepów internetowych, które mogą mieć wymierne korzyści z udostępnienia nowej formy płatności w postaci produktu ratalnego mBank RATY.

Co należy zrobić, aby udostępnić formę płatności mBank RATY w sklepie internetowym?

  • Dokonać rejestracji na mBank.net.pl
  • Podpisać Pełnomocnictwo dla Organizatora (który w imieniu sklepu podpisuje z Bankiem umowę) oraz oświadczenia. Wszystkie dokumenty do podpisu znajdują się po zalogowaniu. Ze względu na to, ze proces podpisania umowy jest dość długi, należy w pierwszej kolejności dopełnić niezbędnych formalności
  • Dokonać prawidłowej implementacji usługi w sklepie internetowym oraz przeprowadzić niezbędne testy
  • Zgłosić informację za pomocą formularza kontaktowego w Koncie Partnera informację, że umowa została wysłana, a testy prawidłowo zostały dokonane. Po weryfikacji Organizator włączy pełną funkcjonalność Konta Partnera i od tej pory można otwarcie komunikować/sprzedawać produkt mBank RATY
Zarejestruj się

Zarejestruj się w Programie Partnerskim mBank.net.pl

Dane Twojej firmy, niezbędne do przygotowania kompletu dokumentów zostaną uzupełnione przez Organizatora na podstawie podanego podczas rejestrcji numeru NIP firmy.

Dopełnij
formalności
Wydrukuj, podpisz i wyślij niezbędne dokumenty wskazane w Koncie Partnera w lokalizacji PROFIL >> UMOWA PARTNERSKA.
Zintegruj usługę mBank RATY

Zintegruj swój sklep z systemem mBank RATY zgodnie z dokumentacją techniczną umieszczoną w Koncie Partnera i złóż wniosek testowy.

Przetestuj usługę mBank RATY

Poproś Organizatora o sprawdzenie poprawności implementacji usługi i włączenie pełnej funkcjonalności Konta Sklepu.

Rozpocznij sprzedaż z mBank RATY

Udostępnij nową formę płatności (mBank RATY) w swoim sklepie internetowym.

Zachęć swoich Klientów do zakupu przez mBank RATY (umieść bannery, buttony i kalkulatory)i sprawdź ile zarobiłeś sprzedając swoje produkty przez mBank RATY.


Ile czasu trwa proces przyłączenia sklepu internetowego do Programu Partnerskiego mBank.net.pl w celu udostępnienia formy płatności ratalnej mBank RATY?

Dużo tutaj zależy od sklepu internetowego, ale ze względu na wymogi formalno-prawne narzucone przez KNF (Komisję Nadzoru Finansowego) najdłuższym przewidzianym okresem podłączenia jest spełnienie wymogów formalnych tzn. podpisane umów i dostarczenie niezbędnych dokumentów (sklepy robią to tylko raz). Dlatego też sugerujemy, aby dostarczyć do Organizatora niezbędne dokumenty najszybciej jak to możliwe (zaraz po zaakceptowaniu przez Bank Partnera), a następnie zająć się implementacją usługi w sklepie.

Jakie podmioty mogą współpracować w ramach mBank RATY (technologia)?

  • Sklepy posiadające własne oprogramowanie
  • Sklepy korzystające z oprogramowania OpenSource typu: osCommerce, PrestaShop. Pozostałe wtyczki będą przygotowywane w zależności od oczekiwań sklepów
  • Sklepy korzystające z gotowych platform sklepowych – wkrótce udostępnimy takie platformy

Dokumentacja techniczna niezbędna do podłączenia sklepów znajduje się w Koncie Partnera po logowaniu.

Jaki jest proces zakupu np. pralki dla klienta za pomocą mBank RATY?

Informacje dla klienta znajdziesz na stronie mBank.pl

Jak wygląda proces zakupu w systemie ratalnym mBank RATY?

Proces zakupu w systemie ratalnym mBank RATY możemy podzielić na kilka etapów.

  1. Złożenie zamówienia w sklepie i wybranie formy płatności mBank RATY
  2. Wypełnienie wniosku kredytowego
  3. Analiza zdolności kredytowej Klienta i decyzja kredytowa
  4. Akceptacja umowy w serwisie transakcyjnym lub podpisanie umowy podczas wizyty kuriera
  5. Przelew środków na konto Sprzedawcy
  6. Ralizacja zamówienia